dinsdag 9 februari 2010

Gemaakte stappen

We hebben tot nu toe geluk. We hebben ons huis al kunnen verkopen en dat in de crisistijd! Dat geeft echt een heerlijk gevoel. Hier hoeven we ons geen zorgen meer over te maken.
Daarnaast heb ik vandaag mijn opvolgster voor mijn werk mogen aannemen. Een leuke, enthousiaste, doelgerichte meid die goed in onze organisatie past. En een ander voordeel is dat ze volgende week al kan beginnen, waardoor ik rustig alles kan overdragen. Dat haalt op werkfront nogal wat stoom van de ketel, want ik heb het ontzettend druk.

Lukas en Dana gaan rustig hun eigen gang. Lukas pikt wel het een en ander op, want hij is erg geinteresseerd in Engelse woorden. Hij vraagt regelmatig hoe je iets in het Engels zegt. Verder wordt nu elke vrachtwagen die we zien bestempeld als 'onze verhuiswagen' en wordt thuis regelmatig door Lukas en Dana alles uit de kast gehaald om in een 'boot', 'trein' of 'vrachtwagen' te stoppen. Dat betekent dat al het speelgoed en wat er verder te vinden valt op de bank of in een hoek van het huis verzameld wordt en dat wij 's avonds een hele tijd bezig zijn om het allemaal weer op te ruimen. Ook zij zijn blijkbaar mentaal aan het voorbereiden...

2 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaa, haha, nu ga ik als eerste een reactie bij dit bericht plaatsen! Fijn dat je iemand hebt kunnen aannemen voor jouw functie, dat is weer een zorg minder. We spreken jullie in ieder geval zaterdag. Ik hoop dat we de leerplichtambtenaar nog zover zien te krijgen dat hij toestemming geeft om Niek langer vakantie te geven... Zou zo leuk zijn...!
    X Jasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dorine de Vries-Sala23 februari 2010 om 19:27

    He super dat jullie je huis al hebben verkocht. Leuk dat je de link naar met hebt gemaild.
    Groeten,
    Dorine

    BeantwoordenVerwijderen