dinsdag 14 december 2010

Waar blijft de tijd?

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op het blog heb geschreven. Ik dacht 2 weken geleden dat ik nu tijd zat zou hebben. In de praktijk is dat toch even anders. We zijn allemaal flink verkouden geweest, waardoor Dana en Lukas ook een paar dagen thuis zijn geweest, ik ben druk bezig met het voorbereiden van de sportdag voor school en ik heb af en toe nog een koffie afspraak met wat nieuwe vriendinnen. Daarnaast moet er altijd wel het een en ander in huis gedaan worden. En in de weekenden zijn we ook druk geweest met sociale contacten opbouwen. Allemaal heel leuk, niets te klagen. Een boek lezen heb ik alleen nog niet gedaan.
Donderdag komen Liesbeth, Rob, Tom en Bram hier aan en blijven 2 weken bij ons. Daar hebben we ontzettend veel zin in. Wij vieren kerst ook met hen. En wanneer zij weer vertrekken verwachten we Dietrichs ouders en broer met gezin. Zij zijn hier met Oud en Nieuw. Ook erg leuk, want het is alweer een tijd geleden dat we hen gezien hebben. En deze week hebben we ook een nieuwe hulp in huis gekregen die ook voor ons kookt, dus dat scheelt veel tijd voor ons.

Hierbij een filmpje van Dana in de speeltuin op school:
En een van Dana en Lukas met het nieuwe keyboard gekregen van Sinterklaas:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten