donderdag 21 april 2011

Heerlijk in Nederland

Het is heerlijk weer in Nederland te zijn. We hebben al heel wat mensen mogen ontmoeten. En wat is het weer op dit moment lekker. Gisteren zijn we naar K3 in Antwerpen geweest. Dat was een grote wens van vooral Dana. En het was leuk. Volgens mij heeft vooral Lukas echter genoten. Het was een musical en daardoor wat minder herkenbaar voor Dana. Ze vond het toch wel leuk, want ze wilde vandaag wel weer. Tijdens de voorstelling zelf is ze echter het laatste half uur in slaap gevallen...

Onze dagen vliegen voorbij. Vandaag hebben we even een dag rust. Ik moet zeggen dat we daar ook wel even aan toe zijn. Even tijd om aan te rommelen en voor mij om even aan mijn studie en mijn nieuwe website te werken. Ik ben namelijk gestart met het online coachen van mensen en ik wil ook kijken of ik in India HR afdelingen kan coachen. Mijn website is http://www.coachme-online.com/. Het studeren en weer aan het werk zijn vind ik heerlijk. Zo kunnen mijn hersenen na lange tijd ook weer aan de slag.

Het is nu even dubbel, want ik wil alle aandacht aan iedereen in Nederland geven. Maar in de avonduren hiermee aan de slag zijn en dit op de rit krijgen is ook erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten