dinsdag 23 maart 2010

Eerste week vrij

Ondertussen heb ik mijn afscheid op het werk gehad (was erg gezellig!) en ben ik al weer een week thuis. En ik moet zeggen dat bevalt goed. De tijd vliegt, ik verveel me geen seconde. Ik heb veel administratie weg kunnen werken en verder ben ik natuurlijk ook nog veel tijd met de kinderen bezig.
Dietrich is nu in het Midden Oosten. Ik had gedacht dat dat wel erg stil zou zijn als ik niet meer zou werken. We missen hem natuurlijk wel, maar alleen voor de kinderen zorgen als je niet hoeft te werken is wel een heel stuk relaxter dan als je ook nog voor je werk aan het rennen bent. Dus dat gaat prima. Vrijdag komt Dietrich weer thuis en daar zijn we natuurlijk ook heel blij mee!

Verder is het natuurlijk prachtig weer! En dan kan ik niet meer zo goed stil zitten, dan moet ik naar buiten! Dat betekent dus: voetballen, naar de kinderboerderij (met vriendjes), in de zon koffie drinken (soms met appeltaart op de Beestenmarkt!) en zoveel mogelijk op de fiets. Lukas vliegt ondertussen met zijn fiets in het rond, waar hij vorige week nog met zijn fiets aan de hand door de straat liep omdat hij bang was. Wat altijd helpt zijn vriendjes die met de fiets naar school komen, want dan wil hij ook!
Minder leuk aan het mooiere weer zijn de vogels die 's ochtends heel vroeg beginnen te zingen, want die horen Lukas en Dana ook. Betekent dat uitslapen er echt niet meer inzit. Ze zijn elke ochtend 6 uur wakker! Maar opstaan wanneer het licht is is gelukkig een stuk makkelijker dan wanneer het donker is.

De tijd gaat harder dan het lijkt: volgende week is Dana voor het laatst op de creche en een maandje later is Lukas voor het laatst op school. En dan twee weken later zijn we alweer het huis uit. En ondertussen is bijna elk weekend vol gepland met acties, waarbij we gelukkig de meeste mensen nog wel een keer kunnen zien.

1 opmerking:

  1. Hallo dan Gondi's,

    Net ingeschakeld op jullie weblog. Erg leuk. Ik hoop dat jullie de gelegenheid hebben om deze bij te houden zodat Levi, Sterre, Ellen en mijzelf (Michel) jullie kunnen blijven volgen tijdens het India avontuur. Tot snel! Familie ten Brummelhuis

    BeantwoordenVerwijderen