zondag 15 augustus 2010

Gezinsuitbreiding

Nu ik dit bericht begin te schrijven, zit ik te denken wat ik allemaal wel niet te vertellen heb. De tijd hier vliegt en we zijn non stop bezig. En met de verhuizing erbij, kom ik ook niet veel aan mijn mails en de blog toe.
Allereerst maar even onze gezinsuitbreiding. We hebben er sinds gisteren een heel lief klein hondje bij. Hij heet Bruno, is een originele Indiase straathond en is ongeveer een maand oud.

Bruno hebben we opgehaald bij Blue Cross India. Dat is een organisatie waar ze dieren die in nood zijn opvangen en waar anderen een dier kunnen komen adopteren. Geweldig werk is dat. En aangezien zij daar veel puppies van de straat hebben en wij een hondje wilden, was de match al snel gemaakt. Bruno en ik waren vanaf minuut 1 aan elkaar gehecht. Hij volgt ons allemaal op de voet, maar het liefst komt hij achter mij aan. Overal waar ik heen ga, wordt ik dus gevolgd. De kinderen vinden Bruno ook heel erg leuk, maar soms ook nog wel heel spannend. En als ze dan gillen en rennen, denkt Bruno alleen maar: Oh dat is leuk, we gaan spelen.

Verder zijn we afgelopen week erg druk geweest met visite. Dietrichs ouders, zus en oom en tante waren hier voor 5 dagen. Dat was erg gezellig, maar ook megadruk. Zij zijn daarom dan ook maar weer naar huis gegaan, zodat wij hier even door kunnen gaan met het settelen in ons eigen nieuwe huis. En Lukas heeft deze week extra zwemlessen na schooltijd gehad om vandaag te kunnen optreden in een zwemevent. Hij is er supertrots op en het was ook heel leuk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten