dinsdag 19 oktober 2010

Uitbreiding foto's

Ik heb gemerkt dat niet alle foto's goed in het album waren geplaatst. Hierbij daarom nogmaals de link voor de geinteresseerden, zodat jullie alle foto's kunnen zien: Fotoalbum

De vakantie was heerlijk. Even 9 dagen als gezin zijn zonder al het gehaast van werk, school en andere zaken. Even lekker met elkaar genieten. En vooral ook het resort in Mahabalipuram. Dat was puur genieten: slapen, eten, drinken en zwemmen. En dat in een prachtige omgeving.

Na terugkomst hebben we zondag Dana's verjaardag gevierd. Ontzettend bedankt voor alle reacties op haar verjaardag. De helft van de genodigden was aanwezig. We hadden er niet aan gedacht dat zondag de belangrijkste dag van het Hindoe festival was, waar iedereen bij zijn familie is. Maar het was erg gezellig. Dana had 3 vriendinnen van school op bezoek. De 4 dames hadden allen ongeveer hetzelfde karakter, waren ook allemaal in roze. Grappig gezicht hoe ze lekker samen speelden. Het leukste kado wat Lukas en Dana kregen was een supper goedkoop echt Indiase kwaliteit speelgoed telefoontje. Grappig om te zien hoe kinderen zich helemaal niet druk maken over de waarde van een kado. Dit telefoontje is na 3 dagen nog steeds een hit en vooral Dana voert er hele gesprekken mee.

Nu zitten we weer in het ritme van alle dag. Dietrich is vandaag vertrokken om voor 2,5 weken op reis te zijn: Boedapest en Dubai, voor zijn werk. Wij zijn weer bezig met school, het huis, yoga en zwemles.
Ik ben met yoga gestart en ons lieve hondje vind dat wel gezellig. Wanneer ik thuis mijn oefeningen doe, komt hij gezellig bij mijn voeten liggen waardoor ik geen kant meer opkan. Maar ik vind het eigenlijk wel heel erg leuk om zo'n beestje in huis te hebben.

Vandaag nog even een verrassing. We hebben een vaatwasser gekocht en daarom moesten er wat aanpassingen gedaan worden in huis: wasmachine verplaatsen, wat extra aansluitingen. En ja hoor, een waterpijp breekt af en de hele keuken liep onder. Gelukkig was de electricien vandaag in goede doen en kon hij het in een uurtje weer oplossen. Huizen hier zijn niet zo goed onderhouden als wat we gewend zijn en als je kijkt wat we tot nu toe hebben mogen repareren, is dat al een aardige lijst. Voordeel is dat we hopelijk na deze reparaties voorlopig even klaar zijn. Maar ik blijf erbij, hier hebben we regelmatig van dit soort verrassingen.

Vandaag is Lieke jarig, Karin en Jogchems dochter. Omdat ook de telefoonmaatschappij vandaag voor verrasingen zorgde (ik heb nog geen bewijs van adres ingeleverd voor mijn prepaid kaart), kan ik ze niet bellen. Vandaar via deze blog ook nog even: Hieperdepiep Hoera! Lieke is 2 jaar!!! Van harte gefeliciteerd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten