zondag 28 november 2010

Stoplichten, onzin!

Wij wonen aan ee zijstraat van een drukke hoofdweg, ECR (East Coast Road). Op de ECR stonden tot kort geleden politiemannen op de drukke kruispunten om het verkeer te regelen. Dat is nogal arbeidsintensief, want er is altijd veel verkeer op de ECR. De laatste maand zijn er op de drukke kruispunten verkeerslichten geplaatst. Wat een vooruitgang, denk ik dan tenminste. Mijn chauffeur en vele andere chauffeurs hier denken daar anders over. Deze stoplichten zijn maar onzin! Wanneer het erg druk is willen ze nog wel naar de stoplichten luisteren. Maar wanneer er iets minder verkeer is, wordt er vrolijk doorgereden wanneer het stoplicht op rood staat. Dit heeft mij al aardig wat discussies met mijn chauffeur opgeleverd, want hij moet van mij wel stoppen bij rood licht. Onzin vindt hij, want dat doen anderen toch ook niet? Er wordt nu dus flink gezucht en gemopperd bij elk stoplicht dat we tegenkomen. En een stoplicht bij een T-splitsing is het echte toppunt, dat is nu toch echt niet nodig, vindt hij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten