zaterdag 1 januari 2011

Happy New Year!

Lieve mensen,

Wij willen jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2011 toewensen. En we hopen dat jullie de jaarwisseling goed doorstaan hebben.

Onze jaarwisseling hebben wij gevierd met Dietrichs ouders, Patricia (Dietrichs zus), Patrick (Dietrichs broer), Annie (mijn schoonzus) en Lekha (nichtje). Het is hier een gezellige drukte met veel Indiaas eten. Deze drukte begon op de dag dat Liesbeth, Rob, Tom en Bram vertrokken en houdt ongeveer volgende week weer op. Maar het is leuk om bij elkaar te zijn, want zo vaak zien we de familie niet.
De jaarwisseling zelf was niet al te bijzonder, maar dat komt vooral doordat de kinderen om half 8 's avonds zoals gewoonlijk afgedraaid waren en ik ook met een flinke verkoudheid mijn bed in gedoken ben. Ik was van plan om 10 uur weer op te staan om nog even gezellig beneden te zijn, maar ik heb heerlijk geslapen. Om 12 uur brak hier (voor ongeveer 10 minuten) het vuurwerk los. Maar toen werd Dana wakker en ben ik bij haar gaan liggen. En vervolgens was het alweer vroeg in de ochtend. Jaarwisseling alweer voorbij... Volgend jaar maar anders doen denk ik. Het 12-uur gebeuren is hier overigens veel minder dan in Nederland. Maar op de avond zelf wordt er wel op veel plaatsen feest gevierd, tv gekeken, spelletjes gedaan. Ik miste de oliebollen niet, totdat mijn vriendelijke zus en mijn vriendin mij daar even op attent maakten via de SMS. Nog bedankt daarvoor, ik kreeg spontaan trek!

Verder hier niet veel bijzonders deze dagen. Druk met visite, ervan genietend, maar ook uitkijkend naar een periode met rust na alle drukke dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten