donderdag 26 mei 2011

Vakantie

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste bericht, maar dat komt omdat ik even lekker vakantie aan het vieren was. Dietrich is 12 mei naar Nederland gekomen en sindsdien zijn de afspraken met anderen wat afgenomen en zijn we heerlijk met zijn viertjes aan het genieten. Wat waren de kinderen blij om weer met hun vader samen te zijn. Ze hadden hem echt gemist. Verder worden er langzaam weer inkopen gedaan om mee terug te nemen naar India. En we zijn deze week met mijn ouders, zus en gezin een weekje in Drenthe. Morgen is ons laatste dagje en dan gaan we voor ons laatste weekje in Nederland nog even terug naar Katwijk. Het weekje in Drenthe is lekker genieten van elkaar. Lieke, Lukas en Dana hebben zo'n plezier met elkaar, echt heel leuk om te zien. Ze zullen elkaar vanaf morgen wel gaan missen.

En dan volgende week weer terug naar India. En ik moet zeggen, daar heb ik ook wel weer zin in. Heerlijk terug naar je eigen spullen, het normale ritme, andere vrienden... Maar deze weken in Nederland waren heerlijk. Wat hebben we allemaal genoten van al het vertrouwde, onze familie en vrienden. Wat hebben de kinderen heerlijk gespeeld met al hun oude vrienden. Het was elke dag feest. Zal dus ook wel weer even wennen worden als ze straks weer naar school moeten.

Maar....nu eerst nog even genieten van ons laatste weekje Nederland. Gaat goed komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten