donderdag 9 juni 2011

Pfff, warm....

Pfff, het is warm. Vandaag was het 39 graden. Dana en ik waren gewoon uitgeteld om 12 uur vanochtend. Nog maar een halve dag voorbij, maar de warmte hakt erin. Volgens mij moeten we na 8 weken Nederland ook echt weer acclimatiseren. Voor we weggingen was het toch ook wel eens 36 graden en toen ging het ook goed. Maar blijkbaar is het nu toch echt weer wennen. En nu we hier 4 dagen zitten, lijkt de hitte van deze dagen vandaag opeens op te tellen en slaat hij nu naar binnen. Het is nu 18.30 uur en we zijn allemaal uitgeteld. Terwijl Dana en ik toch niet echt veel gedaan hebben.

Lukas wel. Hij heeft alle recht om uitgeteld te zijn. Hij had vandaag zijn eerste schooldag. Gelijk tot 15.00 uur. Op de nieuwe, grote school en in een hele nieuwe klas: Grade 1, met allemaal nieuwe kinderen.
Dat op school komen ging natuurlijk wel met de nodige hick-ups. We hadden gevraagd of hij in een bepaalde klas kon en dat zou geregeld worden. Dat hadden we deze week nog 2x extra vermeld, maar natuurlijk was dat niet geregeld. Gelukkig kon dat vanochtend nog rechtgezet worden. Echter in de loop van de dag schijnt hij weer terug te zijn gezet naar een andere klas. Morgen dus maar weer praten... Ze moeten niet met mijn zoon heen en weer gaan slepen...! Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het morgen wel goed komt. Hij kwam helemaal vermoeid uit school. Maar volgens hem heeft hij het wel leuk gehad. Dietrich en ik vinden hem maar wat stoer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten