donderdag 11 augustus 2011

Lang geleden

Kijkend naar het laatste bericht op deze blog, merk ik dat het wel heel erg lang geleden is dat ik geschreven heb. Dat was voor de aankomst van Jasja, Henk, Niek en Levi en die zijn ondertussen alweer naar Nederland. We hebben het ontzettend fijn gehad met elkaar. Omdat het zo moeilijk is om te vertellen hoe het leven nu echt is in India, is het fijn om het in de werkelijkheid met vrienden te kunnen delen. Want hoe het hier echt is, is alleen te ervaren als combinatie van zien, horen, ruiken, voelen en proeven. Alle zintuigen worden de hele dag geprikkeld op zo'n andere manier dan thuis in Nederland.

Jasja en Henk hebben ontzettend veel meegemaakt en de kinderen hebben het zo goed gedaan. Het was wel af en toe flink warm (Niek gaf aan dat India wel leuk was, maar wel veel te warm!), maar het zwembadje in de tuin met glijbaan erin deed wonderen voor de kinderen. Ik zal een pagina in deze blog maken met de mails van Jasja en Henk aan het thuisfront, zodat jullie hun ervaringen zelf kunnen lezen.

Nu zijn ze weer naar huis en pakken wij ons ritme weer op. Ik ben lekker aan het werk, de kinderen gaan weer normaal naar school (alhoewel ze morgen en maandag alweer vrij zijn vanwege feestdagen).

Lukas heeft zijn verjaardag afgelopen weekend mogen vieren (met Henk, Jasja, Niek en Levi, wat geweldig was). De kinderen en volwassenen hebben een leuke tijd gehad. Vanaf nu beloof ik wat vaker foto's te plaatsen en mijn berichten weer bij te houden, zodat jullie weer een beetje bij blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten